Moa

Sitter och har bibliotekskunskap
Det är skit tråkigt,
vi får lära oss om hur man hittar böcker och artiklar genom skolans nät.
yey!
Tur att man kan sysselsätta sig på annat vis medans tanten står där och babblar ;)

Var iväg på utflykt till alnön igår....
Trevligt med lite volleyboll och grillning.
Fast det blåste ganska kallt från havet.
Jag och My frös!
Lite bilder från utflykten kommer......

Sen gick jag, my, adam och julia och handla på coop,
Gick hem och gjorde lite tomatsoppa,
var så rackarns trött!!
Men sen så gick jag och my till julia och smaka lite nybakat bröd!
Sen gick vi till adam och kolla på film......
Trevligt värre!!



Idag ska jag iaf plugga och träna.
Men som det känns nu skulle jag kunna sova bort hela dagen!!

nää nu ska jag lyssna lite på tanten sista kvarten!


Bilderna från utflykten till alnön!








yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0