Moa

Jadu gårdagen var helt okey, förutom den där föreläsningen i bibliotekskunskap!

Men jag gick och hälsa på julia och tobias lite på bibblan efter den där föreläsningen
Plus att jag fixa mitt lånekort!

Och två gånger under bib.kunskapen så ringde (på ljudlöst), kolla upp nummret på hitta.se
Det var nån johanna från ABC studentmössor.
Jag höll på att få nå fel!!!!
Jag har tagit studenten, jag har gått vidare till universitet!!
Jag pallar inge mer möss-krångel!!
men jag ringde upp den där johanna efteråt
Och hon börja babbla i nån gemensam mössprovning....bla bla bla
men jag avbröt snabbt med att jag hade tagit studenten och inte hade nån aning om det där!
Då bad hon tusen gånger om ursäkt och la på.
SKÖNT!!!
Var tvungen att prata av mig lite om ljusdals hysteri med ann-louise sen....
hon har jag ju gått 3 år i gymnasiet med i ljusdal (fast vi prata aldrig med varann då).
Men hon hade ju koll på pantade HR:are och möss-hysterin!!

Sen gick jag hem och sov, laga mat, åt, läste lite, sov, läste, prata i telefon, läste, diska, dammsög, åt lite till.
Sen gick jag ner till navet (sundsvalls buss-station), där jag mötte upp mina glasögonfreaks!
Det är lite kul faktiskt att jag, my, julia och adam har glasögon allihopa!
Men vi 4 glasögonormar tog bussen ut till birsta och shoppa lite på ikea.
jag köpte ett litet badrumssett med tvålkopp, tvålpump, tandborstställ och mugg,
några små glasbrukar att ha te i
ett till duschdraperi så jag kan skarva på mitt andra.
och en sån där gummigrej som man gör is i!
Och så blev det lite hårklämmor på h&m.
Och gud vad roligt vi 4 kan ha!!
Vilka jävla internskämt vi har fått.
Ifall nån av dom skulle kika in här så måste jag bara säga lite:
Mooooooyyyo
mooooooeeoooa
Moa: jag kör en ford fikus
My: jag dricken gaynomax
haha
och jag och adam är players, och julia är dissad
Vilket jävla gäng!

ojojoj, det var skönt att komma hem och ta en dusch iaf!
Men nu ska jag göra ett ryck och bädda, diska och borsta tänderna, sen blir det till och plugga!!
och kanske knalla iväg till gymmet en timme!
Och ikväll är det ju vinbrännboll oxå!

sii yaaa

Kommentarer
Postat av: Julia

Hehehe gumman vettu, man kanske är inte så jäkla dissad längre.. mohaha lilla mig har ju gått vidare ju ;) Pussen

2008-09-09 @ 17:09:26
URL: http://juliabarkowski.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0