Moa

Jag säger bara vinbrännbollen!
Vilket jävla påhitt!
Hoppas jag får tag på lite bilder sen gårdagen!!
Man skulle slå bollen med en liten pet-flaska baklänges,
och sen springa krabbgång baklänges mellan konerna,
 på den andra kornen skulle man dricka en mugg rödvin (mytecs hemmagjorda).
och sen fortsätta in i mål.
Great att krypa runt så där på gräs när det regnar!
jag hade mina vita slalomhandskar på mig för att skydda händerna.
Dom är bruna nu, brun är oxå färgen på min jacka och byxor (måste tvätta!!!)
och dom som var ute och skulle fånga bollen fick blockera en när man kom i sin krabbgång.
Det bruka sluta i en mindre gyttjebrottning!
Och kalas blev man på de där vinet som mest smaka jäst!
vi var ett par stycken som skulle äta pizza hos adam efteråt,
men först var jag tvungen att duscha sa dom!
Inrumlandes i duschen kom jag, lyckades tvåla in mig.
Ett under att jag inte halka och slog ihjäl mig med tanke på mitt tillstånd!
Sen gick jag och däcka i sängen i bara handduken (klockan var inte ens 20:00)
Ryckte upp mig och tog på mig underkläder, och däcka i sängen igen!
Sen kom My och hjälpte mig med lite kläder och släpa mig till adam.
Under tiden konstatera vi att jag ville spy med inte kunde!
Vi åt lite pizza och jag börja nyktra till en aning. GREAT!
Vi var hos adam ett par timmar innan vi bestämde oss för att dra på kåren!
Var hem till mig och bytte tröja och sminka mig lite.
Sen var vi fit for fight för kåren!
Blev kvar där till halv två ungefär, hitta ju min lagkamrat från brännbollen :D
sen gjorde grabbarna My och mig sällskap hem. (inte enda in!!)
Låg väl i sängen vi 02:00
Drömde en massa konstiga saker och sov väldigt dåligt.
Men klockan 07:00 ringde klockan, och jag var på benen!!
Trött men inte bakis, men jag tog 2 resorb ändå!
Gjorde mig i ordning och var i skolan innan mina kompisar var där!
Vilken bedrift!
Kändes väldigt bra att säga att jag bara var trött när dom kom en efter och fråga mig hur jag mådde!

Väldigt intressant förläsning om lagstiftning idag faktiskt!

Har betalat in pengar till sjöslaget oxå!
Så i mitten av oktober åker jag ner till sthlm och festar i två dagar
Sen stiger vi på siljabåten som vi ska festa på hela natten!!
wiiii, ska bli så himla kul!!

Nää nu ska jag pila iväg och köpa firmärke så jag kan posta ett brev och få lite pengar!!''

siii yaa


Kommentarer
Postat av: Carina

:/...:/....är det ditt liv nu :/

2008-09-10 @ 17:46:06
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0