Moa

Första skoldagen!
Måste säga att det att det var så jävla skönt att ha varit med på insparken i helgen!
För nu var jag inte nervös, och jag kände redan minst 10 stycken!
Lärarna verka bra och snälla.
Och det var 5 killar i klassen, förutom johannes då, för han vet vi inte vart han är.
Så jag tror att det är 6 lr 7 killar totalt av 70! GREAT!

Jag och Frida gick hem till mig och åt lite lunch.
Sen gick hon på stan och jag ska va hemma och vila, är så himla trött!
Vi tänker skippa rektorstalet vid ett, så då är jag ledig till tre,
då är det stadsvandring och grillkväll!

Solen skiner och det är ganska varmt iaf!
Skönt!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Härligt att höra att det går bra för dig Moa! Det låter som att du redan hittat kompisar och börjar komma in dig i lägenheten. Jag ser fram emot att läsa mera! :)



Och btw, tack så mycket för kommentarerna! - Dom betyder mycket vet du!



Kram,

Lisa

2008-09-01 @ 15:04:27
URL: http://jordgubbslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0