Moa

Idag har man vart på filosofi förläsning då!
Rätt intressant, men mycket krångliga ord och begrepp att hålla reda på!
Men det där ordnar sig nog!
Det var iaf den första läraren som gav oss anvisningar om vilka sidor i en bok vi läsa
Great!
En mindre bok att sträckläsa!

Hade fått mina solglasögon idag oxå!!
Härligt, så nu väntar vi bara på lite sol så dom kommer till användning!

har pluggat en massa idag oxå
mest i skolan då där jag blev kvar till halv fyra
hemma är det mycket svårare när man inte kan bolla tankar
sitta i och bli trött när mn läser bara!!

men nu måste jag väl ta tag i disken
och sen duscha och sova
har igentligen inga föreläsningar imorn eftersom jag inte går på matten.
men vi ska mötas upp ett par stycken ändå och få lite gjort tillsammans!

Jag, My, Julia och Adam har gått ihop i en vit månad packt
lr tills vi åker till sjöslaget
Den som bryter packten med en enda droppe alkoholhaltig dryck måste bjuda dom andra på middag!
haha, det var inte min ide från början, vilka stördbollar man umgås med
men jag tycker om dom ändå!

siii yaaa

Kommentarer
Postat av: Carina

En sund pakt tycker jag då ;)

Kram och gott natt

mitt lilla gryn.

2008-09-16 @ 22:11:38
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: My

Tala för dig själv va!?:P

2008-09-16 @ 23:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0