Börjar få i ordning nu!

Yes, nu börjar de lika nått i vår stora tre!
(känns konstigt att säga stora trea,
och inte lilla etta så förrut)

Fast de är såklart mycket som ska fixas
och grejas innan de är helt perfekt,
eller kan de blir helt perfekt nån gång?
Kanske till Jul när vi får in en julgran :D

Vi har fått in ett matbord med stolar i köket,
så nu känns de lite trevligare där inne oxå.

Igår så åkte ju My hem till värmland igen
för att jobba dom sista dagarna.
Kvar blev Jag och Björn (som hade ledigt från jobbet).
Vi fick faktiskt väldigt mycket gjort igår!
Jag skrev en lång lista på saker som skulle
monteras och sättas upp, saker som skulle
ner i förrådet och Ikea kartonger som ska slängas!
Så nu känns de mycket trevligare och luftigare här!

Och vad skulle jag göra utan Björn?
När jag försöker fixa saker och musklerna inte räcker till!
Eller när de går fel och jag tappar humöret och vill
slänga allt åt helvetet!
Ja då står Björn där med skruvdragaren och fixar till allt!
Att han stog ut med allt igår är ett under!
Och de är ju inte ens han som ska bo här!

Nu ska jag nog ta lite bilder på hur de ser ut här,
men vet inte när dom rammlar in på bloggen,
för jag har glömt (läs tappat bort) vart jag har lagt
USB-sladden. Men den borde ligga hemma i Alfta.


Om några timmar ska jag åka hem till Alfta
och jobba av dom sista timmarna på Hemtjänsten
för i sommar!
Sen bär de upp till S-vall igen för att pyssla
i lägenheten knappt en vecka.
Sen blir de sol och bad i Turkiet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0