Bytt lägenhet

Ja då har man flyttat ur den lilla studentkvarten på 22 kvm,
för att kliva in i sambolivet på 90 kvm.
Fast i helgen har de inte vart samboliv med rätt person.
För i lägenheten har min familj bott,
och själv har jag sovit hos min pojkvän.

Men om lite mer än en vecka så börjar sambolivet med My!

De känns iaf som att vi kommer att kunna trivas
riktigt bra i vår stora ljusa trea i nacksta.
Än så länge är de väl mest vardagsrummet
med den monsterstora soffan (5 meter lång)
som har kommit i ordning.
Resten står mest i kaos!
Men de pysslar nog jag och My till sen.


De var så skönt att få träffa Björn lite i helgen oxå,
och han fick träffa mina föräldrar för första gången.
Men att de alltid ska vara så svårt att säga hej då
till varann när jag ska åka!
Men nästa tisdag åker jag upp igen,
och då kan man nästan  säga att jag blir kvar där.
Ska bara hem och jobba en helg,
och sen till Alanya i en vecka.

Tyvärr är de mamma som har bilderna på lägenheten
på sin kamera, men gå in på hennes blogg (länk till höger)
så får kan se en liten smygtitt.
Men jag ska lägga ut mer utförliga bilder
på hela lägenheten senare när vi har fått i ordning lite bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0