Nitendo wii på jobbet!

På mitt jobb har dom köpt in ett Nitendo Wii
med tillhörande storbildsprojektor till pensionärerna.
Har hört om de där hela sommaren,
men har aldrig kommit mig för att spela.

Men idag så lura jag med Karin när vi fick en lucka
på förmiddagen, vi luskade ut på en grisblink
hur man fick igång allt och sen har jag spelat
i flera omgånger underf dagen,
ja efter att jag har gjort de jag ska på jobbet såklart!

På eftermiddagen så släpa jag även med ett par
gamlingar för att lära dom, dom tyckte de var kul,
men lessna ganska snabbt!

De här var precis vad jag behövde just nu!
Är helt utmattad och utsliten i hela kroppen och huvet!
Men nu är de bara 1½ dagars jobb kvar, sååå skönt!


Föresten!
Nån som vill ha lift upp till Sundsvall
på tisdag? är så tråkigt att åka själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0