Tröööööööött

Det var inte så smart att börja min
6 dagar i rad period på jobbet
(tog åt mig en till halvdag)
med att vara bakis och seg och jobba till 22:00.
Sen upp och jobba delad tur och slutar 21:00,
hem duscha och åka iväg på 40 års fest hos en kusin,
klockan blev närmare midnatt innan jag var i säng.
Och så upp idag och jobba hela dagen.
Då blir man trött!

Men nu är de "bara" hälften kvar.
Heldag på sön och mån,
halvdag på tis, sen hem och sova en timme
för att orka köra upp till Sundsvall på eftermiddagen.
Hade man haft nån med sig i bilen hade
man ju kunnat köra på en gång,
men man blir så lätt trött när man åker själv.

Ska iaf blir super kul att greja i lägenheten med My,
hon åker upp på måndag och flyttar.
Sen så kommer jag upp alldeles utpumpad
på tisdag eftermiddag, haha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0