Dejtat igen...

Jag och My har dejtat igen ikväll.
Började med lite god mat och min älsklingsdryck herrljugna päroncider!
Sen blev de till att vila lite på maten innan vi gick ner på stan för att kolla på bio.
Det blev valkyria. En historia om en man (tom cruise) under andra världskriget som försöker död hitler och rädda tyskland. En hemsk film med ett icke lyckligt slut! Men den var väldigt intressant iaf!


Sen efter filmen svängde vi in på kåren en stund, spelade biljard och fotbollsspel,
men annars var de jävligt dött där!


En annan sak som jag har gjort idag är att beställa tågbiljetter till Stockholm.
Fick tag på ruskigt bra biljetter, 190 kr tur och retur från s-vall till sthlm med X2000!
Anledning att jag ska ner är att jag ska på 20års kalas hos min barndomskompis Niclas,
men tänker passa på och hälsa på faster med smågrisarna och sara i samma vända när jag ändå ska ner!
Så jag hoppas att dom är förberedd på att jag kommer, för nu är de bokat och klart!
Så 14-16 mars gör jag stockholms gator osäkra!

Imorn ska jag och My tentaplugga (på olika tentor) i bibblan fast de är lördag!
Så nu blir de lopplådan!

siii yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0