En ny blogg, en ny start!

Jag en ny blogg är de väl inte riktigt, men ett helt ny look iaf!

TACK SNÄLLA MAMMA SOM GJORDE OM DEN TILL MIG
Massor av kärlek till dig! <3

i och med den nya looken så ska jag sluta döpa alla inlägg till "Moa".
Nu ska jag hitta på roliga rubriker, lr iaf annorlunda!

Statusen idag är?   Träningsvärk i vaderna och trött
hur kommer de sig?  My och jag var på en timmes "step up" igår,
och jag har vart i skolan hela dagen och sov dåligt på natten.


De går lite tungt med skolan nu, mest bara för att de är en sån där konstig kurs,
där dom har slängt ihop en massa olika ämnen som vi ska tenta av nästa vecka (PANIK!)
Jag gillar kurser som microbiologi, för då läser man bara om microbiologi, och tentar bara av microbiologi!
Men nu är de psykolgi, kris och utveckling, kommunikation, lagar, omvårdnads organisation och så toppar vi med lite folkhälsa! de är bara ett jävla hopplock med på tok för mycket böcker och så blir man bara yr!
Men imorn ska jag till skolan klockan 10 och möta upp brudarna, så ska vi börja tentaplugga!
Hoppas vi kommer kursen på spåren innan tentan nästa onsdag!

En glad nyhet idag var iaf att jag fick ett D på rapporten som jag och Abena skrev.
Inga kompliteringar = Så skönt!!!





Nu blir de lite extra pyssel med plugget sen släcker jag för idag

Kommentarer
Postat av: Carina

Varsegod min goa unge ;)

Men jag vill se lite kula bilder i bland också :D

2009-02-09 @ 23:12:35
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: My

Rättning! Moa vi var på (döda dina vader)-"Bodystep"!

2009-02-10 @ 12:00:16
Postat av: moa

jaha, va fan, de var jobbigt iaf!

2009-02-10 @ 13:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0