En sväng till birsta...

Fram till halv tre idag har jag vart i skolan, vi har haft omvårdnadsdokumentation,
alltså hur man för journal, och de var tydligen inte bara att kludda ner nått.
En massa jox att tänka på!
Sen så åkte jag och den eviga My ut till birsta för att hämta ut my´s dator,
efter 4 veckor på verkstaden, och när hon kommer hem så är den lika dum!
Stackars min lilla My!
Sen så lämnade jag in min mobil samtidigt som my hämta ut sin dator.
Så nu får jag ha min gammla ett tag, hoppas inte allt för länge,
och att mina mobil är bra igen när jag får tebax den!
Vi fikade dom där vaniljhjärtana på ikea oxå! mums!
Sen så var jag tvungen att handla lite där oxå fast jag inte har några pengar,
de blev påslakan, galgar och en grej man kan hänga upp i hallen med små fack.
Ska shoppa loss mer där sen jag har fått pengar!

Imorn blir de lite mer omvårdnadsdokumentation,
sen blir de bara mys resten av dagen!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Rätt inställning Moa, självklart kommer du fixa det här!! Du trivs fortfarande i lägenheten också?

Med mig är det bra. Full snurr i skolan och med dansen så jag hinner inte tänka på så mycket annat. Till sommaren blir det förhoppningsvis hemtjänsten och vad som händer sen vet jag inte än. Ska nog läsa vidare i alla fall. Tänker du jobba på hemtjänsen också? :)



Kramar,

Lisa

2009-02-22 @ 11:33:39
URL: http://jordgubbslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0