Fasiken!!!

Igår så började dagen ganska bra!
Åt min vanliga frukost och knalla iväg till skolan,
men väl där så började jag inse hur mycket jag måste kunna till tentan,
och tappa suget totalt, gick hem vid 4 helt utmattad.
När jag kom hem var jag lite hungrig, så jag gjorde 2 st toast inna jag skulle på vaktmöte.
Och vad händer, jo, min tandställning smäller av!! FASIKEN
Inte dunderskönt att ha en lös ståltråd i munnen, och de spänner i tändern.
och när jag skulle ringa tandläkaren så visade de sig att dom stängde för typ en halvtimme sen!
Fick stå ut hela kvällen ändå, och imorse när jag ringde igen så kunde dom bara ge mig en tid idag,
precis samtidigt som jag har seminarium, så jag får vänta till kl 10 imorn.
Men då ska dom plocka bort fanskapet, så slipper jag besvären med den!
Men jag antar att jag får betala oxå, kul kul, fattig student som man är!

Men nu måste jag springa till de där seminariumet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0