Fullspäckad dag!

Idag har de gått i 180 rakt igenom!
Började med att städa på kåren mellan 9:00 och 11:30
Jobbigt var de! och städmaskinen och jag var inte riktigt kompisar,
men Huss hjälpte mig och sen gick de bra iaf!

Sen så sprang jag hem för att laga lunch och äta.
För att sedan gå till skolan till 13:00 och har föreläsningar.
Dom handlade om andning/sug och syrgas och
sår och kompressbehandling, intressant och mycket lärorikt!
Men bilderna på dom olika såren var ju inte jätte mysiga!
Och jag ber till gud om att slippa se och ta hand om trycksår!
När jag kom hem så satt jag vid datorn en liten sväng och ät hårdbrödmackor.

Efter några minuters vila så blev de det sedvanliga dubbelpasset på helex!
30 min kondition och 30 min bål styrka.
Svettig och slut blir man! Men de är roligt!

Nu är de äntligen kväll och jag har ätit och duschat,
nu blir de bara slappande fram tills jag däckar (vilket inte lär dröja tills jag gör de).
Disken ligger ju kvar i för sig......men de går på et naffs snart!

Imorn så är jag ledig, skönt med sovmorgon och bara pyssla på,
och så får vi ju pengar imorn oxå, så de blir till att storhandla mat!
Torsdag och fredag blir de metodövningar på sjukhuset.

men so long så länge!

Kommentarer
Postat av: Carina

Fullt ös....men idag har du en mellandag och kan mysa, viktigt det med.

Otäcka sår lär du nog inte kunna undvika är jag rädd :/

2009-02-25 @ 10:08:11
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0