Moa

Idag har jag iaf fått nånting gjort! Härligt!
My ville att jag skulle följa med til optikern och titta ut nya brillor åt henne,
såklart hittar jag ett par skitsnygga till mig oxå, så nu är de glasögon investeringar på G!

Sen så luncha vi på barrista, helt klart bästa och coolaste haket i stan!
Vi satt i den mysiga kuddhögen och åt, lite krångligt, men mysigt!
Sen gick vi en snabbis genom IN-gallerian, leta underkläder till mig.
Men han inte så långt fören vi var tvungen att ta bussen (ja vet, vi är lat) upp till skolan.
Hade nämligen grupp-psykologi 13:15, trodde att halva klassen skulle komma,
men vi blev bara 7 stycken, men de var rätt intressant ändå,
höll dock på att somna när vi hade en avslappningsövning.
Pratade oxå lite mer med några i klassen som jag inte brukar prata med, typ den andra Moa.
Sen gick jag till bibblan och försökte få kläm på den här kursen, gick väl hyffsat!

Senare idag blir de vaktmöte som vanligt, ska leta min mössa på kåren oxå, tappa den där i fredags.
Nu kan de nog bli lite matlagning på G!
Fisk och potatis, kall creme fraische sås och morötter, de kan bli nått!


Börjar oxå tröttna lite på min layout på bloggen, men har bett mami att fixa till den åt mig.
Hon är lite mer inne i de här med bloggar än vad jag är......




Föresten, de kräksnöar här nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0