Solsken! :D

Vilken underbar dag!
Vaknade halv nio (en halvtimme innan klockan skulle ringa).
Knäppte på tv:n och myste framför nyhetsmorgon en stund innan jag gick upp.
Åt en bra frukost, havregrynsgröt med A-fil och äppelmos.
Gjorde mig i ordning och gick ut i de underbara solskenet till skolan.
Var där i två timmar och pluggade lite lätt, lr försökte mest få reda på vad jag skulle plugga på.
Luncha lite med Carro och Rebecka.
Gick hem i SOLEN igen och svira om till lite oömma kläder.
Sen har jag storstädat hela lägenheten, skurat allt!
Så jävla skönt!! Totalt fräscht inne nu!

Nu blir de nog lite mellanmål, blir hungrig av att städa.
Sen blir de till att plugga några timmar innan jag och My ska till Helex.
hur de nu ska gå med sån träningsvärk i vaderna!
Men de är 30 min kondition och 30 min basic core som står på schemat!
En timmes träning där man både tränar upp flåset och styrkan i bålen!
- kan inte bli annat än bra!



Nu är de slut på våra smaskiga pizza stunder på mattan!
Nu är de bra mat och träning som gäler!
Ska försöka hålla mig nyttig iaf!
Måste tighta till min dallriga kropp lite!
Får se bra de kommer att gå!

Kommentarer
Postat av: My

tack för att du la upp svullar bilden på mig!!:P

2009-02-10 @ 15:05:55
Postat av: moa

men du är ju så söt på den bilden!!

en riktig "lilla my!

2009-02-10 @ 16:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0