Moa

Börjar känna mig lite bättre i min förkylning idag, lite snorig och så den där envisa hostan.
Hade stora planer för idag, men kom ändå inte ur sängen fören vid halv tolv.
Och sen så gjorde jag inget vettigt fören 3 på dagen.
Men då gick jag iaf till skolan och skrev ut studiehandledningen för den här terminen,
ska läsa den så jag kan få grepp om vad den här kursen igentligen handlar om!
Sen så var jag och bråka lite på instutitionsekreteraren, hon som alltid är så trevlig (lr inte), hon kunde inte hjälpa mig så mycket, men men.
Skrev upp mig på vilken dag jag ska ha grupp psykologi, undra vad de innebär igentligen??
Sen tog jag bussen ner på stan (är sjuk, så vill spara på krafterna) och hämtade ut mina böcker.
Så var man 1000 kr fattigare och 5 böcker rikare (hoppas de är nå bra böcker nu då!!).
Precis när jag kliver ut ur spelbutiken där jag hämtade ut böckerna, så rullar bussen in på navet.
Perfekt! tog bussen hem igen.
Nu sitter jag mest och filurar på att äta lite mellanmål innan My kommer,
då ska vi gå ner på kåren och ha vaktmöte.
Ska jobba i vakten på fredag, men är så less på att vara där, orkar inte jobba så långt in på nätterna!
Jag är en kvällsmänniska, men ingen nattmännsika, efter tolvslaget blir jag trött och vill sova!
Men ska försöka ragga lite mer folk till vakten så kanske man kan sluta där sen.
Nu skriver jag bara på utan nån vidare styckeindelning och sånt, men orka inte de idag!
När jag kommer hem från kåren ska jag nog ta mig i kragen och laga mat och städa!
För de behövs verkligen både delarna!
Funderar på att åka hem på lördagkväll oxå, och åka tillbaka hit på tisdagen igen....tål att tänkas på.
My lura ut mig till Birsta igår oxå, fyndade faktiskt lite grejer!
klänning 50kr, stickad tröja 50kr!
sen en ny mobilladdare (för jag hade sönder min), lite förkylningsprylar på apoteket,
och så teckna jag ett telia abonemang, verka bra, så nu behöver man inte oroa sig för om man har pengar på mobilen lr inte!
Nää nu blir de lite mellanmål!

Kommentarer
Postat av: Carina

Du fyndade verkligen på Birsta.....det är klart du vill hem på lördag :)

2009-01-28 @ 21:45:59
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0