Moa

Jag blev bjuden på kladdkaka uppe hos my idag, låg kvar i hennes säng och hade en lång djup konversation om allt ifrån jobb och skola till universum och döden. Jag och My kan de där med långa djupa samtal! Men jag vet inte riktigt om vi blir nå klokare nån av oss!

Nu har jag kommit ner till mig och ska fixa mig ordning för en kväll/natti vakten på kåren.
Det är jag och my som bossar ikväll, och hoppas vi inte behöver ha garderoben öppen.....
Sen inatt vid 4 tiden antar jag ska jag få gå och lägga mig, sen så sover jag väl till 13 tiden imorn, softa, läsa lite utvecklingspsykologi kanske, innan jag tar tåg hem till Alfta och La Familja ett par dagar!

Bjuder på en filosofisk blid sen vemdalen dagen till ära!

Kommentarer
Postat av: Carina

Flower power baby....vilken skön bild :)))

2009-01-30 @ 21:21:44
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0