En jobbig dag

Idag så var man tillbaka på jobbet
efter en veckas semester.
Trött som ett svin var jag,
eftersom jag sov dåligt inatt.
Sen på eftermiddagen fick jag en
sån rackrans huvudvärk,
en sån där som bara pulserar i tinningen.
Och jag som hade lovat att jobba över
2 timmar åt Gunilla.
Men när klockan slog 18:00
så var de en slut körd moa som
cycklade hem, duschade och däcka!

Men förutom att jag var trött och hade huvudvärk
så var de rätt roligt att komma tillbaka till hemtjänsten,
som nu förtiden är som en dockusåpa på rasterna!
Vi har så himla roligt!!
Och de var så roligt att träffa Emma och Carro igen!
Nu blir de lopplådan snart och ska försöka
blunda bort huvudvärken tills imorn!




Jag och Björn som fixar med våra gummibåtar!

Men vad har jag för konstig vinkel på min hand?
Ser ju helt stört ut!

Kommentarer
Postat av: My

Moa, det är fjollhanden som har dykt upp usch på dig:P

2009-07-08 @ 12:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0