Lager 157

Idag på eftermiddagen så drog jag och Sara
till sågmyra för att besök Lager 157.
(En outlet med kläder och sånt).

Mitt mål var att fynda annorlunda/coola
och billiga kläder, och att hitta
födelsedagspresent till Björn och Elias.
Men hittade ingenting!!!
Tillslut så hitta jag en klänning/linne för 40kr.
Men fick ångest över vad jag skulle hitta på till
killarna! Björn är så svår känns de som,
och Elias är inte riktigt märkes-killen.
Så de får bli nått annat till dom.
(så nu vet du de Björn, ifall du läser detta).
Sara hittade bara en klänning hon med.

Efteråt så virra vi in oss i falun,
har typ aldrig vart i den stan, men vi körde
runt och hittade en parkering som vi
knölade in oss på tillslut.
Sen virra vi runt på stan tills vi hittade
en kina resturang som de fick bli.
Jätte gott var de!!
De var iaf jätte trevligt att tillbringa lite
tid med sara!!


Men att jag inte hittade så mycket i dalarna
gjorde igentligen inte så mycket,
för jag fyndade en massa på loppis
under Ekmans här i Alfta idag.
Ett vinställ, glasburkar till köket,
en ljuslykta m.m.
Så då blev dagen great iaf!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0