Produktiv ledighet!

Både igår och idag var jag ledig.
Igår blev dagens dagsverk över 100 bakade bullar!
Idag så blev de en jeansklänning som
jag har tänkt på rätt länge!





De verkar ju vara modernt med en synlig dragkedja nu förtiden,
så jag körde på en sån ja med! Blev kanske inte perfekt...

Men i de stora hela är jag nöjd över klänningen
som jag snodde ihop från början till slut på 3½ timme.

Den passar både till vardags och till fest tycker jag,
de är bara att lägga till nått skärp eller halsband så
blir de lite mer lixom!


Har även grillat lite till middag,
här i min ensamhet.
Och när jag satt där vid grillen och tyckte att
de skulle vara trevligt med lite sällskap
kom jag på att jag kanske kan fixa en grillfest
för alla härliga sommarvikarier på jobbet!
Ska kolla hur de ligger till med intresse och så först.


Nu blir snart blir de mys med Hunden i soffan!

Kommentarer
Postat av: My

Den blev ju skit snygg ju!!

2009-07-24 @ 12:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0