Regn och rusk

Idag så har de regnat mer eller mindre hela dagen,
jobbat och åkt bil ute på landsbyggden.
Ganska så trött och sliten nu när man kom hem.
Och så ska man jobba imorn oxå!

MEN VAD GÖR VÄL DE OM MAN LIGGER
I SOLEN PÅ ALANYAS STRÄNDER OM
40 DAGAR!!!!
SUG PÅ DEN!
SUCKERS!


Fick veta idag att jag inte kan flytta in
i min nya lägenhet som planerat 27/7.
Utan måste ta de till helgen
första dagarna i augusti.
Blir lite tight, men de ska väl ordna sig.
Men jag blir alltid lite stressad när de
inte blir som man har tänkt sig.
Det måste lixom stämma precis hur
jag jobbar här hemma och så.
Men men, de får bli i sista minuten
med besiktning och lämna in nyckel.


Annars ska jag bara jobba imorn
och på onsdag, sen så bär de av till
stockholm!!!! YEY!!!
Kanske är lite tjatig om de där sthlm,
men de är inte själva staden jag är
exalterad över, utan att få träffa Björn,
och träffa My, som jag inte har sett
sen 8:e juni om jag inte minns fel.
De blir super great!



Kommentarer
Postat av: My

Japp, 8:e Juni var det, för jävla lång tid! Men det kommer bli super! Puss!

2009-07-13 @ 10:39:05
Postat av: Carro

Du får ha de så jättekul i Sthlm ",

Tänkte inte på att säga de idag! De var ju lite mycket där ett tag... :P

2009-07-13 @ 16:33:34
URL: http://carolinamalmbogg.bloggagratis.se
Postat av: MoA

My: Ja de ska verkligen bli super att de dig igen!



Carro: JO jag förstår att du hade händerna fulla bokstavligt talat när du var på "kalas" idag!

Ska ha de great i sthlm, så får du ett lycka till av mig till flyttningen och jobbandet!

2009-07-13 @ 19:15:28
URL: http://moanordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0