En dag av berusning

Ja idag så känns de som att man kommer vara berusad mest hela tiden.
Kl 13.00 ska vi gå och kolla på medelpaddeln vid skolan.
Det var först tänkt att vi skulle vara med och tävla.
Men varken Jag, My eller Anna är frisk eller har lust
att paddla kanot och rammmla i kallt vatten!
Men vi sitter brevid och hejjar på med nån
berusningsdryck i handen!

Ikväll så blir de sittning för alla paddlra och även andra.
Ska bli trevligt, länge sen man var på sittning lixom!
Kan nog bli en kul fest!

Imorn så är de brännsbollsdag,
men den skippar jag helt, ligger nog hemma
och är bakis istället!
Sen på kvällen är de grand finale på kåren
PUBTÖMNINGEN!
Kvällen där man rear ut allt från mat till alkohol
så att de inte blir "dåligt" över sommaren när kåren
är stängt, hur nu alkohol kan bli dåligt på en sommar ;)
Jag ska jobba (i vaken såklart). Tuffaste kvällen på
terminen. Men jag har fått ihop en grupp på 10
pers, så vi ska nog klara av kvällen!
Och i onsdags efter vaktmötet så gjorde vi i ordning
garderoben så vi kan ta emot 650 jackor oxå!
Och Anna har städat hela vakten så himla fin!! Vilken Pärla!

På söndag blir de nog att sova bort halva dagen först,
sen blir de en tackfest för alla som jobbade på lördagen.
Med mat och berusningsdrycker!
De kan nog bli en jävla fest!
Och jag känner dom flesta som ska jobba på lördag oxå,
så bara de blir ju roligt!

Nä nu ska jag fixa och dona lite här hemma innan jag ska dra!

sii yaa

Kommentarer
Postat av: Mosis

Du går väl och röstar idag !!

2009-06-07 @ 10:29:31
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0