Hej hopp

Sov lite halv bra inatt,
och drömde nått skit skumt imorse,
drömmen är för lång för att berätta,
men de var bara en massa tok iaf!
Tur att klockan ringde och avbröt den.
Upp och jobba var de,
en väldigt smärtfri dag på jobbet,
slutade 12:30, åkte hem och åt,
sen satte jag fart med symaskinen,
sydde ett linne från tidningen "allt om handarbete".
Den blev fin, inte så svår att sy heller.
  marinblå
Så här ser modellen ut, den är lixom snurrad
vid bysten, dock var den minsta storleken 38,
vilket var alldeles för stor för mig när jag provade.
Men kanske att min blivande sambo kan ha den!

Efter att ha knåpat ihop linnet så åkte
jag till marsa igen och åt,
min morbror och två kusiner kom
och hälsade på, så jag umgicks med dom med.

Men vid åtta åkte jag hem igen,
ska ta en dusck nu och mysa lite
innan de är dags för lopplådan igen.
Och imorn ska jag jobba på norr,
och jag som inte hittar eller känner
till några pensionärer där.
Men om jag får jobba dubbel med nån
ska de nog gå bra. Och jag jobbar
bara till 12:30 imorn oxå,
så jag kan nog stå ut dom timmarna
med midsommar OB:n ;)

Kommentarer
Postat av: Blivande sambo!

I´ll try it!

2009-06-22 @ 11:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0