Midsommarafton

Här sitter jag ensam i vårt stora hus
denna midsommarafton 2009.


Vaknade ganska sent idag, klve upp vid halv elva,
var helt slut igår när jag gick och la mig,
delade turer tar på krafterna!
Var iväg till älvkarhed och köpte
getost, hem och ta en treo
och försöka pigga på sig och
bli av med huvudvärken,
lyckades sådär.
Sen packa vi in oss hela familjen
i två bilar och körde upp till Marsa.
Slöa i husvagnen en sväng,
sen äntligen blev de mat!
Efter maten titta solen fram,
och eftersom de var spegelblankt
på sjön så tog vi en premiärtur
ut på "drinken" (flytbryggan)
med hundar och 08:or.
Gick in till stugan och åt
lite jordgubbar.
Sen blev klockan 21:00
och jag kände att de var dags
att bege mig hem till alfta.
Så nu sitter jag här ensam som sagt.
Ska upp tidigt imorn och jobba en
sketen halvdag, men med en jävligt
fin OB! Lika blir de på söndag,
en liten halvdag med great OB.
Men jag tror jag lyckas skrapa ihop
ca 15 timmar med midsommar OB,
inte så illa iaf! Pengar!!

Har fått glada sms från både björn och sara,
hoppas dom har roligt åt mig oxå ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0