säljer och får pengar!

Fick precis napp på min soffa som har legat
ute på blocket ett tag, sänkte priset
från 2000kr till 1700kr, och då gick de lättare :D
En tjej från ånge som ska hämta soffan
när jag kommer upp till sundsvall sen. SUPER GREAT!

Sen så har jag bestämt mig för att sälja
min industrisymaskin oxå.
Nu när jag har köpt min husqvarna
och kommer att ha den uppe i sundsvall
och sy på, så har jag just ingen användning
för bjässen hemma. Den väger ju skit mycket
och har 3-fas kabel, så de är inte bara att flytta
med den hur man vill.
Och jag är ju nästan aldrig hemma heller,
typ 1 helg i månaden om ens de.
Köpte den för 1000kr (ja eller pappa gjorde de),
när dom sålde ut på skolan.
Såg på blocket att dom säljer samma maskiner för 3500kr,
och en för 8500 till och med.
Men ska väl försöka få iväg den för ca 3000kr.

Och så har min bror äntligen gett med sig
att sälja fyrhjulingen, eftersom han knappt åker på den.
Och då ska vi dela på pengarna som vi får för den.

klirr klirr låter de för mig om man får allt sålt!

Fast de är pappa som har betalat både
min soffa, symaskinen och fyrhjulingen,
men jag och elias säljer grejerna och får pengarna.
Han är allt för snäll min pappsing!



Han ställer alltid upp för mig, och stödjer mig i alla flytter
och påhitt jag har för mig. Han kör mig till balen (på bilden)
och kör mig med flyttlass.
Han köper grejer och lagar saker som gått sönder till mig.
Kollar upp väder när jag ska ut och åka bil,
och tankar bilen om de behövs.
Han erbjuder ekonomisk hjälp
fast jag klarar mig bra på studielånet.
Han ska komma och hämta mig och my
på arlanda när vi kommer hem från turkiet.
Andra säger: Gud vilken snäll pappa du har!
Jag kan inte annat än hålla med!

Älskar dig PAPPA!!! <3


                                                              och mamma med såklart!

Kommentarer
Postat av: frida

hur går din industrimaskin moa? Funkar den bra? tyckte att det lät väldigt intressant, men måste kolla upp min ekonomi och höra vad päronen säger om saken. OM du ev är villig å sälja den till mej förstås:)

2009-06-21 @ 17:05:13
URL: http://fridajosefin.blogg.se/
Postat av: My

Det är klart du gör! Han är super great!

2009-06-22 @ 11:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0