Shopping shopping!

Idag har de shoppats!
Och mycket oxå!
Lätt hänt när man kände hur
skatteåterbäringen ville få vingar!

Dagen började med en tur på stan med Anna.
Där öppnade jag stort med ett par tygskor i beige (149kr)
Sen hitta jag ett par shorts och en t-shirt på H&M (98+49kr),
också dom i beige (vad hände mer färgerna?)
Gick vidare mot Lindex där de investerades
i en ny vit BH, verkligen välbehövligt! (149kr)
Lunch på super goda barista (72kr)
nästa mål blev Ohlssons tyger för
att köpa ett tyg som jag ska klä om
två rislampor från ikea med,
och så skulle jag ha mönsterpapper,
men dom hade nått bättre, typ mönsterväv, great! (131kr)
Avslutade på gina tricot med ett litet linne i marin stil (79kr)
Så de flög iväg ca 600kr, great summa för en lycklig Moa!

Sen när jag kom hem så kunde jag inte hålla mig längre!
Har velat haft en ny symaskin länge,
en sån där plast-racer som man kan
sy mer än bara raksöm på och faktiskt förflytta.
Vill ju kunna sy i sundsvall oxå!
Så jag slog till på en sprillans ny Husqvarna Viking Emerald 116!
(2970kr)

Med två extra perssarfötter för stråveck och dold dragkedja.
  (99+160kr)

De ska levereras nångång nästa vecka!
Kan knappt bärga mig och få provköra!!



Så ca 3800kr på en dag är inte illa pinkat för en fattig student!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack så mycket!! :)

2009-06-12 @ 11:30:23
URL: http://jordgubbslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0