Bara bra!

Igår måste jag säga att de var en bra dag för mig!
Började dagen med att sätta upp affischer för baklängessittningen,
sen så fixa jag min praktiksbricka (blev skit konstig på bilden).
Och så skulle jag gå och hämta ut min tenta som jag skrev för 3 veckor sen,
kändes som att de var 50/50 om jag skulle få  ett F (inte godkänd) eller ett E (godkänd).
Går in till Marie med klump i magen, för tentan i handen, tittar och letar efter vart de betyget står.
Jag ser ett tecken, men kopplar inte vad de betyder, kollar igen.....
Åhhh jävlar jag fick ett B (näst bäst betyg)!!!!!!!!!!!!
Skönt att man slipper en omtenta, och helt otroligt att de gick så bra!!
Kan fortfarande inte fatta de!! Plugga typ ingenting och motivationen var typ noll inför den tentan!

En mycket glad Moa tog bussen ut till birsta för att hämta ut min mobil på elgiganten.
Skönt att få tebax min mobil och slippa dunderklumpen från 2004!
Blev hungrig och gick iväg till ikea och åt lunch,
Pasta och tomatsås, vitlöksbröd, dricka och en bulle, hela kalaset gick på 53kr!
Gillar ikea och deras priser (och den fria påfyllningen på drickan).
Satt där och lunchade i min ensamhet och kände mig väldigt nöjd!
Tyckte verkligen att jag förtjänade den där bullen! (Hallå! jag fick ett B)
Sen så tog jag en sväng på coop och handlade lite innan jag åkte hem igen.

På kvällen var de sedvanligt vaktmöte, mitt första som gruppchef!
Efter de så festa jag, my, ida, anna och jimmy på en varsin HT (hamburgertallrik).
Sen knalla vi hem, då var de skönt att slänga omkull sig och kolla på grey´s!

Nu snart ska jag ta bussen upp till sjukhuset!
Ska vara där hela dagen och "leka"
Det är ven och kapillärprovtagning och sondmatning som står på schemat,
det ska bli mycket spännande!
Bara dom inte sticker på mig så är jag nöjd, men de är äckligt med nålar iaf!
Ska ta med mig kameran, så ni kanske får se lite bilder!

Ikväll blir de till och träna och äta tacos med My.
Och Imorn så kommer Pappa och Farmor upp med min soffa!
Ska bli roligt tt tillbringa en dag med dom!!

men nu går bussen om en kvart, måste sätta fart!
hejsan svejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0