Det är mycket med de jordiska!

Rubriken måste vara mitt favorit uttryck!
och man kan använda den i nästan vilken situation som helst!
Just nu känns de verkligen som att de är mycket med de jordiska.
Jag har inte så mycket i skolan just nu,
men de tar ändå rätt mycket energi,
att vara nervös inför praktiken tex!
(Min handledare ringde imorse föresten,
behövde inte komma idag, vi tar allt första dagen istället).
Sen så är de den där baklängessittningen som vi har skjutit fram.
Att jobba i vakten på kårhuset tar mycket plats oxå,
och lite mer nu när jag är gruppchef.
Ledningsgruppsmöte på tisdagar
Hålla i vaktmöte på onsdagar
och sen jobba vissa lördagar hela natten!
Till hösten ska jag vara general för insparken,
så nu är de förberedelser för de oxå!
Sen så var de här med att träna, äta och sova oxå!

Inte nog med allt de där som står ovanför,
en grubblare som man är, så funderar jag över kärleken (SUCK)
Sen jag blev singel har jag bara levt loppan och strulat runt,
men efter jul så kände jag att jag hade lekt färdigt,
att jag skulle sattsa all energi på skolan och skita i allt vad killar heter!
Och bara för att jag bestämmer mig för de så kommer han,
även om vi båda visste från början att de aldrig skulle funka,
och att de bara var nått tillfälligt, så fick man ju såklart mer känslor
än de var tänk från början!
Skulle inte vilja säga att jag var/är kär,
men om de skulle kunna funka och bli nått seriöst
skulle jag nog kanske falla som en fura.
Men men, just nu håller jag alla känslor i styr,
även om tankarna fladdrar hit och dit!
Speciellt nu när han ska flytta till andra sidan jordklotet i april.
I och med den här killen så börjar jag känna att jag vill ha en pojkvän.
Lr inte helt säkert, men de vore mysigt, att ha nån som gav en kärlek.
(och då menar jag inte nån som friar till en på fyllen).
Men då är oxå frågan, hur ska jag ha tid med en pojkvän?
Jag som redan har en överklottrad kalender!
Jag måste ju såklart ha nån i sundsvall,
funkar inte att hålla på att åka nånstans fram och tillbaka,
(speciellt inte till söderhavet)
de tar upp alldeles för mycket av min dyrbara tid.
Och dom som verkar ha raggat lite på mig i sundsvall
är jag inte intresserad av (är ju lite kräsen oxå).
Fast jag kan ju inte säga att jag är ute och letar heller,
Det är nog helt enkelt bäst att skita i allt igen.
Så kommer väl den rätta i sinom tid!

Ursäktar den långa texten som de blev i de här inlägget.
Men ville bara skriva av mig lite.
Måste ha vart solen som gör att jag får vårkänslor.

Bjuder på en bild efter allt skrivande

                          Goaste hunden i världen!

Kommentarer
Postat av: My

Fan, Moa du har ju mig! Vet att det inte riktigt är samma sak som en pojkvän, men nästan;)Puss Hej!

2009-03-20 @ 05:00:15
Postat av: Mosis

jo jag vet att jag har dig my!

Men jag antar att du inte vill vakna upp brevid mig?

hehe

2009-03-20 @ 11:29:47
URL: http://moanordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0