En Fin Fredag

Igår var de en mycket fin fredag tycker jag!
Började dagen med en jätte bra föreläsning om stroke på förmiddagen.
Sen vid kl 12 så kom pappa och farmor med min soffa!
Så skönt att få ha min soffa att krypa upp i!
Sen tog vi med oss my och åkte till birsta och shoppa loss lite!
Jag köpte bland annat ett tyg på ikea som jag har gjort till en tavla.

  



 Sen när pappa och farmor åkte hem
så köpte jag och my kinamat från den nya kinakiosken,
skit bra ställe!
Den ligger typ 5-10 minuter bort
mat får jätte mycket och god mat
och de var billigt!

  
Jag åt 4 små rätter för bara 80 spänn! (bilden t v)
Jag åt kanske en tredjedel för jag orka inge mer sen.
My åt en nån vegitarisk rätt med nudlar (bilden t h)
Och hon var väldigt nöjd med den oxå!
Så satt vi där och festa på i min soffa!

Kommentarer
Postat av: Carina

SNYGGT!!!

Den där kinamaten SKA vi prova nästa gåång jag kommer upp :p

2009-03-14 @ 09:29:19
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: My

Ja, det där får vi göra om!

2009-03-14 @ 12:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0