Och så var de måndag igen!

En ny vecka efter en lugn och skön helg har kommit.
För helgen har just vart väldigt lugn,
hade tänkt att gå ut på lördagen,
men innan de var färdigt så blev jag avtaggad och fick ont i huvet.
Blev en ensam hemmakväll och lägga sig i en nybäddad säng!
Inte fy skam de heller!


På söndagen så var jag pigg och fräsch och släpa med en mindre pigg My
till birsta för att kolla in janet och kim från "made in sweden",
och laila bagge var med oxå,
ine för att jag är nått fan av dom där, men lagomt söndagsnöje.
Och såklart så lyckades jag shoppa loss lite.

Idag så har de vart skola nästan hela dagen,
och halv fyra så hade jag en träff med sjukgymnasten på gymmet,
Han lärde mig hur jag ska träna upp mina axel och skuldror,
vi gjorde en massa övningar, så nu blir de nog träningsvärk imorn!

Orkar inte skriva mer nu
syns nån annan gång

Kommentarer
Postat av: My

Allt för dig Moa, bakis som piggelin! Men jag tycker att det gick bra!

2009-03-02 @ 20:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0