Så ensam....

Ja de är när man mår riktigt dåligt som man känner sig riktigt ensam.
Jag har haft spänningshuvudvärk i 3 dagar nu,
och nu ikväll när jag satt vid datorn så blev de bara värre,
till slut börja de ila och göra ont som fan på en punkt i pannan,
öronen började värka en massa oxå,
och innan de var färdigt så dunka de och pulsera i hela huvet,
har aldrig vart med om en sån smärta i hela mitt liv tror jag.
Tårarna bara sprutade, inte för att jag grina, utan av smärta!
Trodde ett tag att jag hade fått hjärnblödning.

När jag låg där i sängen och mådde så dåligt att jag trodde
att min sista tid var kommen, lr att jag iaf skulle svimma,
så kände jag mig så himla ensam och ynklig.
Visserligen så hade jag berättat för en kompis på msn hur jag mådde
innan jag slängde mig i säng, så han ringde och ringde för att se hur jag mådde.
Men jag palla inte att ta mig till telefonen och svara, de gjorde så jävla ont i huvet!

Efter typ en halvtimme vågade jag mig upp och ta en tablett mot huvet,
och lite senare var jag tvungen att ringa min vän och säga att jag lever.
Nu mår jag bättre, men känner fortfarande av huvet,
så de blir nog sängen för mig nu!

Men man funderar ju på hur länge man skulle få ligga där
alldeles ensam innan nån började sakna en om de hände mig nått.

Kommentarer
Postat av: Carina

Stackars liten...å din mamma kollade inte heller upp dig på hela dan. fullt upp på jobbet, möte på kvällen och däckade i sängen....för huvudet värkte :/

2009-03-04 @ 17:58:40
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Carina

...glöm det säger Ia :))

2009-03-04 @ 19:46:44
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0