Sovit i typ 12 timmar

Idag har jag sovit i typ 12 timmar, och de var nog väldigt välbehövligt!
Efter en helg där jag kom hem halv fyra både fredag och lördag så missa man ju en del sömn,
och sen så vakna jag ju kl 2 på söndagen, och eftersom man har sovit bort hela dagen
så kan man inte somna på kvällen (hmm, lr snarare natten).
Så när klockan ringde igår halv sju så hade jag sovit i max 5 timmar,
var mer en levande död hela dagen i skolan!
Och jag menar vekligen att jag var där hela dagen oxå!!
gick hemifrån strax efter åtta på morgonen,
och gick från skolan vid sju.
Och då har jag haft föreläsningar fram till 16,
sen var de bara att springa iväg till embolimötet,
och efter de så pilla vi med baklängessittningen
och gjorde en affisch som vi ska sätta upp överallt!
Men efter allt de där så var vi 4 tjejer helt utsvulten,
då blev de till att knalla iväg till pizzerian och
äta en välförtjänt pizza!
När jag kom hem så la jag mig i sängen och kolla på tv,
pilla på datorn i typ 20 min och sen göra sig klar för natten
och slänga sig i säng igen, kunde ha somnat på stört,
men var ju bara tvungen att hålla mig vaken till project runway!
Sen somna jag som en klubbad säl!
Och vaknar upp 12 timmar senare och är pigg och glad!

Nu ska jag pyssla ihop lite lunch (fast jag inte har hunnit ätit frukost)
Börjar i skolan kl 13:00 idag, då har vi praktikinformation, spännande!!
Så efter idag så får vi ringa våra handledare och säga att vi kommer oxå!

Idag ska jag gå på mitt första ledningsgruppmöte oxå,
de blir spännande!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack för tipset Moa. Tyvärr är ju inte de där som är mitt problem. Jag är ju anmäld till att göra en tenta i Trollhättan på högskolan. Men jag vill ju inte åka dit och göra den när jag kan göra den här. Och det är ju det jag har glömt att anmäla, att jag vill göra tentan i edsbyn. Jag har mailat lite ikväll iaf och hoppas på att det finns någon lösning annars så finns ju alltid omtentan.. Tack ändå!

2009-03-11 @ 21:48:58
URL: http://sofielarshans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0