Vilken helg!

Ja i lördags så tog jag ju tåget ner till sthlm för att fira
min barndomsvän Niclas som fyllde 20 år!
Vilket brak kalas! Rackarns trevligt var de!
Härligt med en frisk fläkt och träffa lite nytt folk!
Därimot var de ingen frisk fläkt som mötte oss
när vi kom ner och skulle städa tagen efter.....

Sen så tog jag bussen till solna, och bytte till tuben
till västra skogen och till faster med smågrisar!
Tältet som jag hade med mig i present blev en succé!
Jag som bara hade sovit typ en timme efter festen
slocknade halv tio i alexanders säng i lekrummet!

På måndagen så gick jag och alexander (3 år)
ner till 4H-gården (en gård med lantdjur för sthlm-ungar)
och kollade på djuren, fikade och lekte i lekparken.
De var trevligt, eftersom de är vår i sthlm och solen sken!
Sen gick vi hem och åt lunch och sen drog vi till solna centrum,
smågrisarna skulle till BVC för kontroll och vaccination,
och jag gick jag köpte ett par nya skor,
eftersom nån hade dränkt mina stövlar
i öl på festen, och man vill ju inte sitta
och lukta A-lagare på tåget hem lixom!
Hitta ett par röda tygskor som blir bra till våren!
Sen skynda vi oss hem och åt lite fisk och potatis,
innan de var dags att åka in till centralen för att ta tåget hem!

Idag har man ju vart lagom trött, typ jäspat hela tiden.
Men kom iväg till sjukhuset på eftermiddagen,
där övades de på injektioner, subcutana och intramuskulära.
De var ju trevligt att få greja med lite nålar och sticka
den där stackars dockan, men jag var så trött att jag orka
inte bry mig så mycket idag vad jag gjorde, men de blev
rätt iaf, så tur de!

Tog bussen hem och laga till lite mat,
de blev hemmagjorda chickenbits på kycklingfilé,
så man vet att de inte är nå kråkfötter i! pure meat!
Lite ris och sötsursås till de där, kalas!!
Ringde min handledare oxå,
så på torsdag ska jag till Stöde och träffa henne!

Sen bärde det av till kåren för ledningsgruppmöte!
och nu sitter jag hör och ska inte lyfta ett finger mer ikväll!

(hade med kameran till sthlm, men använde den aldrig, sorry)





Visste ni att jag bor granne med "Missbrukarvård på kristen grund"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0