Dålig uppdatering

jag vet, sämst på att skriva här nu.
Men har sällskap om kvällarna nu för tiden,
och då kan man ju inte sitta vid datorn heller!

Nu väntar iaf en 2 dagars utgång!
Första gången jag går ut i sundsvall och inte är singel,
spännande!
Eller ja, blir skönt och veta att de finns nån som väntar på mig på kåren,
granterat ragg ju :D (fast björn sa att han inte var nått ragg längre, hehe).
Skönt och slippa fundera på killar under kvällen iaf, så svårt att säga nej ibland.
lättare att nobba när man har kille.
-sorry, jag har redan en pojkvän
Sen sticker dom, lätt som en plätt! YEY! :D

Har köpt lite nya kläder idag (hade inget som matcha med mina gula skor).
Ska ta med kameran så får vi se om de dyker upp lite bilder på bloggen efter helgen.

Ikväll blir de tacos med några tjejer, sen förfest hos nån som jag inte har koll på,
och sen utgång på oskars! Har aldrig varit där, så de blir spännande!

Imorn så blir de utgång med bara My, (de var hon som proppsa på 2dagars) ;)
Blir nog aveny om vi kommer in (23års gräns), men jag brukar komma in där på nå vis.
Eller så blir de gammla hederliga (och billiga, näst intill gratis) kåren!
3 band som spelar imorn, så hoppas att de blir lite drag där!

Borde igentligen plugga minst en halvtimme till, men de är så tråkigt och skriva
om omvårdnadsteorier, bla bla bla. Men har man sagt att man ska skriva nått
så får man väl göra de oxå! (men lite senare...)

siii yaaa suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0