Facebook officiellt!

En natt med lite sömn och mycket prat
En dag med mycket att göra i skolan,
först handledning och greja med rapporten med
kajsa och hanna, de går framåt!
Sen hem och äta lite lätt och prat med My
Iväg till skolan igen kl. 17 på instutitionsmöte.
Ner på stan med alla på mötet och äta,
nice och bli bjuden på "7 kryddor",
en turkisk resturang, skit god mat!
Och efterrätt!
In på kåren en sväng och hälsa på björn.
Hem och vända och ta bilen till Jon i nacksta,
ligga och titta på tv där med My och Jon,
och nej, jag var inte de tredje hjulet där,
jag fick ta katten Lasse som stand in för björn.
Ta bilen hem själv och sitter nu här och skriver!

Min dag lite kortfattat!







Ja just ja! Jag och Björn är officiell på facebook nu!

Kommentarer
Postat av: Carina

Kär och galen i Sundsvall.....ler och tänker på DIG

2009-05-15 @ 15:21:04
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0