Livet ler åt mig!

Lever i en slags drömvärld just nu!

*Solen skiner, ja de gör den!

*Jag körde hårt på gymmet på förmiddagen!
Körde hela axel-programet! YES!

*Jag och My har fått vår drömlägenhet som
till och med var bättre än väntat!
Och bara en sån sak som att jag har träffat My,
och att vi kommer så pass bra överens så vi
vill flytta ihop! Efter året på elevhemmet i ljusdal
trodde jag aldrig att jag skulle vilja dela
boende mer (förutom med en kille då).
Men jag och My klickar bara såååå bra!

*Jag har lyckats fått tag på en skit snygg kille,
en kille som är så snäll och go!
Bara en sån sak!
Jag trodde aldrig att jag skulle bli kär igen,
inte efter mitt förra förhållande som sög
så mycket energi från mig!
Men nu har jag nog hittat nått värt
att behålla!
Tok kär!!

*Jag ska på boda borg om nån vecka,
leker i åverål som en riktig student!
Trodde aldrig att studentlivet var så här roligt!
Och i sundsvall är vi som en liten familj
där alla känner varann.
Roliga resor och evenemang hela tiden!
Kommer verkligen bli den roligaste tiden i mitt liv!

*Jag har fått löneförhöjning på mitt jobb i sommar!
Härligt som fan! Och på schemat så jobbar jag inte så
många dagar i veckan, men ändå 75% på nått vis,
men de är ganska många långdagar och så!
Kommer bli så kul och jobba i sommar,
men Carro och så mycket kött på benen!

*Det går rätt bra i skolan,
ingen "straight A" elev kanske, men jag klarar mig!
Att få ett A (högtsa betyg) på universitetsnivå är
inte lika lätt som att få MVG på gymnasiet,
och speciellt inte på SSK programet i S-vall,
här är dom hård, men här är de en bra utbildning.
På IHV-mötet igår så sa dom att elever som går
på andra lärosäten vill byta till dom lediga platserna
i sundsvall, för här är de riktigt bra!
Och vissa som inte pallar trycket här byter till andra
lärosäten där dom klarar utbildningen och blir SSK.
Känns bra att ha kommit in på en riktigt bra utbildning,
och den är inte lätt, dom ställer stora krav,
och jag som inte är ett ess i teorin får kämpa på!
Men om 2 år när jag står där som färdig SSK,
då vet jag att jag inte är så jävla dålig ändå!


*Jag har fin klänning på mig idag!

Fast idag har jag ett par uppvikta jeans under den lilla gröna klänningen.
Den är sommrig och fin, jag har sytt den själv och den är skön!
Jag är nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0