Oh sååå seg

Vaknade upp kl 9 imorse
Insåg att jag var jätte bakis och yr,
ska kliv upp och dricka vatten,
och när jag rör mig så känner jag vilken
jävla träningsvärk jag har i nacken, axlar, armar och även lite i magen.
Körde ju ganska hårt på gymmet igår!
Somnar om efter en resorb.
Vaknar kl 11 av klockan och inser att jag har tvätt-tid, blä.
Bara att masa sig upp, dra på sig en klänning
och smyga iväg tvättstugan med lurvigt hår och
stinkande bakis os efter mig!
Killen jag mötte titta lite konstigt på mig!
När jag kommer tillbaka så får jag världens
"va-fan-är-du-uppe-och-springer-kl 8-för-blick",
fast klockan var efter elva, men mannen i sängen
var lite för trött för att fatta nånting, och stackarn
hade jobbat och vart nykter och dragits med mig en del.
Och jag vet ju hur trött man är efter man har jobbat!
jaja, mysigt att han nån att krypa ner hos mellan turerna i tvättstugan.

Men jag hade de väldigt trevligt igår iaf,
en trevlig förfest med tacos och brudar, och sen en ännu trevligare
förfest nån annanstans, och nisse fick ut och röra på sig lite oxå,
dock var de inte ökenräven moa som körde (hon var full),
utan en trevlig blivande nykter sjuksköterska henrika!
sen så blev de oskars, men de var inte så bra drag där tyckte jag!
Mest ett chill out ställe med ett litet dansgolv.
Men vi drog till ljuva kåren sen, där kan man ju rocka loss
hej vilt! och mannen i baren fick man pussar av oxå :D
Sen så gick jag med mia och forsslund och invigde subway,
jäkla lurigt att beställa macka där alltså, men med lite hjälp av mia
och en väldigt pedagogisk subway-tjej så fick jag en väldigt god
kyckling-macka! Sen blev det lite deep-talk vid ån innan mannen var klar
och vi skulle gå och hem och sova! Trööött!

Bilder kommer senare!

Ikväll så blir de nog bara nån cider på kåren, pallar fan inge mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0