Skola och förkylning

Blä, är tokförkyld och orkar inte med nånting!
Har vart en sväng till skolan för att hämta ut praktik-rapporten
och skriva ut två andra rapporter.

Fick ett G i praktik-rapporten iaf!
Så nu är jag godkänd i alla 4 delar i den kursen.
Härligt! Men lite synd att man bara kunde bli Godkänd i
den kursen, för då vet man ju inte hur bra man var igentligen.

Sen så kolla på jag portalen hur de gick på farmakologin.
Inge bra, ett F, så de är väl bara att göra om den då.
Men den här gången ska jag plugga i mer än 4 timmar till tentan.
Och jag har ju inge mer i skolan efter den 3 juni, så då har jag mycket tid på mig att plugga!
Kanske man kan avancera till A eller B :D
Så den 13 juni blir de omtenta, sen packa ihop och åka hem,
för jag börjar jobba den 15 juni!

Nu ska jag vila lite och sen skriva diskussionen till vår rapport,
och sen om jag orkar börja läsa igenom den rapport vi ska
opponera på, kul och se hur dom andra har skrivit lite.

Sii yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0