SOL

Ja då svansar man runt i solen med halv gott samvete sen i onsdags!
Skrev tentan då (som jag kommer att få göra om), så nu har jag inte haft nått sen dess,
och är ledig till på tisdag!
Myser i solen och mår bara bra!
Jobbade på kåren på valborg, var vaktchef, det gick bra med bara några
mindre insidenter, några killar som busade och en alldeles för
full tjej som jag fick plåstra om knät på, tur man pluggar till syrra!

Och eftersom man kommer vid 5 på morgonen när man har jobbat så
försvann ju hela dagen igår! men men, så är de.

Prata med min bror idag oxå, så nästa helg när jag ska hem
och hämta bilen så ska han följa med upp till sundsvall,
och så ska vi se på bio, den nya X-men filmen och ha de bra.
Kul att göra nått bara med brorsan, inte så ofta de händer.

Nu ska jag vila lite, gå och handla och sen träna lite!


sii yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0