Åverålsfesten

Det startade med förfest hemma hos mig,
en skön uppslutning av människor.
Människor i åverål som är glada! ( SÅS alltså)

Sen drog vi till Kåren där åverålsfesten höll till,
fick en bit pizza, drack några cider och sjöng en massa!
Vi SÅS:are höll upp tempot och stämningen på hela festen,
dock så blev de tråkigt tillslut, och jag ville inte dricka med
än de som ingick, så de slutade med att jag och Jimmy
tog sällskap hem till nacksta innan tolvslaget.
Skönt och slippa gå hem ensam.

Här kommer lite bilder från kvällen,
mest från förfesten!

 

Klockan är bara 2 på eftermiddagen,
och med tanke på att jag klev upp halv tolv
och har redan städat undan festen, dammsugit
och torkat golven och ätit lite så borde jag vara
rätt fit for fight idag. Men visst är man lite seg.
Så de blir nog en promenad nu i de varma (7 garder)
mörka och trista väret, för att tanka syre till hjärnan.
Sen en dusch och se lite repriser på tv:n



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0