Börja om på nytt!

Idag började den nya kursen Vårdpedagogik,
kan ju säga att jag inte är jätte pepp inför den,
men den innehåller en gruppuppgift som jag ska
göra med kajsa, hanna och elina, så de blir väl kul.
Den går ut på att man ska göra nån poster om vart man hittar
bra information.
Sen ska vi ha ett muntligt framträdande och vara über pedagogiska
inför en fjärdedel av klassen, plus en liten rapport som ska skrivas.
och på sidan av de så blir de omtenta-plugg, yey (not).
Nått som blir intressant i den här kursen är gästföreläsarna,
det är en rullstolsbunden kille, en hörselskadad och blind som
kommer och berättar hur dom blir bemött i vården,
och jag antar hur dom vill bli bemött i vården.

Igår började jag även på att sy på en liten festklänning,
tittade vad jag hade för tyg-utbud och såg att jag hade ca 1 meter
kvar av mitt balklänningstyg, så nu blir de ett litet snyggt fodral
av de! har dock inte hunnit så långt, det behövs helt enkelt mer
energi för att sätta sig vid symaskinen nu för tiden, men nån gång
ska den bli färdig iaf!

Nu måste jag rusa iväg på ledningsgruppmöte,
sen blir de väl bara att slappa ikväll, sov så dåligt inatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0