:D

Igår så var jag hos Björn med 11:30 och 16:30 för att städa upp
lite i hans lägenhet, och jisses vilken förändring de blev!
Det luktar fräscht och allt är snyggt och prydligt.

Nu kanske ni undrar varför jag ställer mig och storstädar Björns
lägenhet medans han är borta över helgen,
jo de är så att jag ska börja sova och vara mer hos Björn,
för att han ska slippa gå till mig jämnt, och av andra orsaker.

Men eftersom Björns lägenhet var en äkta ungkarlslya
så trivdes jag inte där, så för min egen skull har jag städat
så fint att jag ska kunna trivas där!

Nu ska jag bara packa ihop ett litet övernattnings-sett
med deo, krämer, tandborste och lite sånt som jag kan ha där,
så man slipper släpa på så mycket grejer.
Sen så ska jag bara vänja mig vid att duschen är i källaren
så kan jag nog faktiskt trivas riktigt bra där!

Han kommer hem vid fem-tiden, så då måste jag vara där
och släppa in honom, eftersom jag har hans enda nycklar.
Plus att jag ska förbereda lite grejer innan han kommer hem,
typ torka golven en gång till och tända lite doftljus och sånt!
Hoppas verkligen att han blir glad över vad jag har gjort,
och inte rädd att alla saker är undanplockade på olika ställen,
får nog helt enkelt guida han lite vart allt ligger!

Åh vad jag längtar efter han nu!!
Vill ha en riktig Björnkram!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0