En ny kalender

 
Klockan är snart fyra på eftermiddagen,
och jag har fortfarande inte skrivit de sista på
min rapport, men som vanligt har jag ont i huvet
och vill helst bara ligga under täcket hela dagen.

Men eftersom jag vet att man inte kan ligga under
täcket hela dagen sitter jag vid datorn.
Hittade en sida som jag har vart in på förr,
där man kan göra en personlig kalender.
Så nu när de bara är cirka en månad kvar
på de här året passade jag på att fixa
nästa års kalender!

Här kan ni oxå gå in och
beställa en personlig kalender ---> personligkalender



Kommentarer
Postat av: mamma kikar in

Som julklapp vore inte dumt ;)

2009-11-25 @ 20:32:50
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0