Femmans växel!

Japp nu är de dags att lägga i femmans växel
och starta turbon!
I eftermiddag ska jag åka upp till sjukhuset och ha
praktiskt prov i PVK och infusiner (sätta nål och koppla dropp).
Själva utförandet är jag ganska säker på, men sen
alla frågor dom kan ställa till en över risker och komplikationer
är lite jobbigare, men jag har några timmar på mig att plugga in de iaf!

Imorn eftermiddag är de dags för seminarium.
Där ska vi examinera kirurgi och akutvård för att
förkorta de i stora drag. Känns oxå väldigt nervöst.
Jävligt mycket lotto med vem man hamnar med
och vilka frågor man får!
Men efter seminariet så är den här mördarkursen slut!
Eller ja, nästan iaf, jag har 2 omtentor att ta tag i oxå.

Till helgen ska jag i alla fall bara ta de lugnt,
ladda batterierna och ganska att de där bullbaket kommer till skott!


Idag var de oxå första gången för vintern som snö ligger på backen,
det har kommit nån snöflinga nån dag tidigare oxå,
men imorse så var de vitt på backen, så nu är vintern här!


Men nu har jag inte tid att sitta här!
har massa plugg att göra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0