Konstigt

Jag är inte helt frisk och inte så pigg just nu,
är konstigt sjuk på nå vis.
Känns som jag har feber ibland, örvärk lite nu och då,
ibland så nyser jag, och ibland känner jag mig lite snorig,
men jag är ändå inte förkyld. Väldigt konstigt!

Igår lyckades jag genomlida en dag i skolan,
men de kändes som om jag skulle svimma när jag gick hem,
plus att de tog dubbelt så lång tid att gå hem för jag gick
i ultrarapid.
Och de här vädret gör ju ingen gladare eller piggare.

Vilade i soffan en timme när jag kom hem,
för att sedan ta bussen ner till kåren för möte.
Fick reda på at jag klarade provet och kursen i
ansvarsfull alkoholservering, YEY!
På vägen hem så tog jag ett stopp hos Björn,
han har fått hem en massa militärgrejer från hemvärnet.
Provade lite västar, spliterskydd, gasmask och grejer.
Rätt roligt tycker jag, har aldrig vart i kontakt med sånt där
förr, militären och pang pang är inte riktigt min grej.


Nä nu måste jag gå till skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0