nä, inte som man har tänkt sig...

Jag började dagen med lite frukost med min käratse Björn.
Han försvann dock iväg till skolan efter en stund.
Sen begav jag mig till friskis för att prova på ett ki-balans-pass,
de var inte så bra, lite yoga/afro stuk på de hela,
men oxå bara en massa andningsövningar.
Inget jag kommer att gå på igen.

När jag kom hem skulle jag tvätta,
men ena tvättmaskinen var sönder,
fick ringa och felanmäla, och så hann ju inte
den sista maskinen torka i tvättstugan,
så nu hänger de en massa kläder i vårt
icke fungerande torkskåp i lägenheten,
hoppas att jeansen blir torr tills imorn!!

Sen skulle jag julpynta, som jag har längtat efter de!
Började med att stryka dom nya julgardinerna till vardagsrummet,
vilken tid de tog!!! Men de blev rätt bra när dom väl kom upp.
Sen blev de julgardiner i köket och mitt rum oxå.
Men när jag skulle sätta upp ljusstakarna så funka inte
en i köket och den i mitt rum, så får väl prova och köpa
nya lampor till dom då. Och sen så tappa jag bara suget
helt och hållet, de var inte alls roligt att julpynta,
fast jag har sett fram emot de så länge.

Även fast solen sken på mig idag så känner jag mig inte
piggare eller gladare, bara jävligt deppig!
Det som gör att jag släpper den skumma känslan
jag har i kroppen är Björn, med han är allt bra!
Så de är tur att inte vi bråkar eller nått,
får då hade de vart riktigt jävligt!


Inte min dag idag, men de har de inte vart på länge...

Ja, nu ska jag lägga ner mitt bitter-fitta-inlägg!
Hoppas ni har de bra där ute!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0