Nöff nöff

Jag känner mig lite sämre idag,
vet inte riktigt om de är förkylning heller,
har ont i öronen (som vanligt), huvudvärk, allmänt trött
och dåsig, stel i nacken, lite snorig ibland.
Bara de inte är svinis man har fått,
den härjar på rätt bra här i västernorrland verkar de som.
Man kanske får pallra sig iväg till den där travbanan nån dag
och ta sprutan, men usch, gillar inte alls sprutor.

Sitter och försöker plugga till omtentan imorn,
men de blir mycket pauser vila, har lixom ingen ork.
Men jag har klurat ut hur man löser den uppgiften
som jag kuggade 2 poäng på tentan, sen den andra
halva poängen var ju ett slarvfel, så måtte de gå
vägen imorn! Har bara ett till tillfälle att skriva om den
före jul annars!

Tack vare att jag klarade medvet-tentan så kan man säga att jag
var ett halft poäng från att klara hela kursen på första försöket,
fan vad nice de känns helt plötsligt!
Så ikväll så ska jag ha lite lugnt hemmamys och ladda inför imorn.

Och imorn kommer de en massa folk hit på förfest innan vi
drar vidare till kåren för åverålsfesten, de blir roligt.
Hoppas jag känner mig piggare då!

Och om cirka 2 veckor är de första advent!
Shit vad de går fort nu!
Men de ska bli så mysigt att julpynta i lägenheten,
sätta upp ljusstakar och stjärnor i fönstren,
och sen ska de bli en riktig julgran i vardagsrummet.
Julbelysning ger ifrån sig ett sånt mjukt och mysigt sken,
och så känna doften av julgran som blandar sig med glögg
och papparkakor!
Ja!! julbakning! det är riktigt nice! Det är roligt att baka pepparkakor,
fast de godaste är lussebullar! de är nog de godaste man kan fika all time!

Nä nog om juldrömmar, de får vänta 2 veckor!

Nu tillbaka till spädningar och syrgasflaskor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0