Nöjd!

Idag är jag ganska nöjd med mig själv,
framför allt med mina fysiska prestationer!
Stegräknaren visar 13´000 steg och jag har
gjort ett 60 min medelpass på friskis.

Sen så tycker jag att jag har ätit nyttigt idag oxå,
behöver kompensera upp lite efter helgens
chips och cola avnjutning!

Var även till skolan idag en snabbis
och köpte bio-biljetter inför helgen
och skrev ut rapporten och lämnade in.
Och efter en regnig promenad förbi granlo
på vägen hem så försökte jag klura på vad
jag skulle undervisa om på torsdag.
Man känner ju lite press på sig när man
ska ha blickarna på sig i ca 20 min,
och bedömmas om man kan lära ut
tillräckligt pedagogiskt inom hälsa.

Jag hittade en bok på friskis som gjorde
att jag bestämde mig för vad jag ska
undervisa om, "att komma igång efter
förlossningen" hette den, så nu har jag en
målgrupp, gravida och nyförlösta,
och sen så är de väl bara och undervisa
på efter konstens alla regler om hur man
kommer igång med kost och träning
efter en graviditet! Spännande!
De om nått är väl hälsa!

Nu blir de bara till och slappa resten av kvällen,
för de tycker jag att jag är värd, tihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0