Så underligt!

Är det nånting jag är säker på så är de att jag inte gillar krig!
Dom flesta gillar inte krig, inte ens dom som själv krigar.
Det handlar mest om några höjdare som är oense om saker och ting,
men istället för att gå upp i fight själva,
så skickar dom tusentals med män ut i tro om att slåss för sitt land.


Men hur mycket jag än hatar krig,
så kan jag inte låta bli att killar blir lite extra snyggai arméns uniformer,
även killar som igentligen inte är särskilt snygg.
Men nu har ju jag en väldigt snygg pojkvän från början,
så ni kan ju gissa va snygg han blev när han drog på sig uniformen
innan han åkte iväg på hemvärnsövningen!! Grr!
Själv tycker han att kläderna sitter dåligt,
ingen passform, bla bla bla.
Men jag tycker att de är manligt och sexigt!

Men jag tror att de är just uniformen som ger looken,
för poliser, brandmän osv. har ju oxå en typ av uniform,
och dom blir ju snyggare i de dom med!




Kommentarer
Postat av: Carina

Oj,oj....drar på sig uniformen och sviker flickvännen som trånar ensam hemma ;))

2009-11-20 @ 22:25:19
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Moa

Haha, känns lite som en klyscha faktiskt!

Han åker iväg för att leka krig och pang pang,

och jag är hemma och städar!

2009-11-21 @ 11:03:42
URL: http://moanordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0